סגור

חיפוי זכוכית לאמבטיה

בשלהי שנות התשעים חלו שינויים טכנולוגיים בעולם. הזכוכית הפכה להיות חומר גלם אדריכלי הנפוץ מאוד בעולם כולו. אחד מהחידושים זהו חיפוי הזכוכית.

חיפוי הזכוכית לחדר האמבטיה או חיפוי זכוכית למטבח משנה מאוד את המראה העיצובי של כל הבית. הזכוכית היא חומר חזק וגמיש וניתן לעשות בו שימוש רב ובכך לשדרג כל מקום שרק עולה בדמיון. החיפוי מתאים לקירות או למסדרונות, לרצפות או לתקרות, לחזיתות הדלפקים לדוכני ממכר שונים, לשילוט ועוד.

מה מעניק לנו חיפוי זכוכית לאמבטיה?

כאשר אנחנו בוחרים לחפות את האמבטיה בזכוכית אנו מרוויחים מכך כמה דברים.

  • התאמה – חיפוי הזכוכית מתאים לכל אמבטיה באופן מושלם, היות והחיפוי נחתך על פי מידות מדויקות עד לרמה של מילימטר! זאת בשונה מחיפוי באריחים שאלו קיימים בגודל קבוע וידוע מראש וכדי להתאים את החיפוי יש צורך בחיתוך של האריח.
  • קלות הניקוי – בגלל שהחיפוי הוא במשטח אחד ואחיד על כל הקיר, לכן לא יהיו חריצים והמשטח יהיה חלק ונקי. ברור שמשטח כזה הרבה יתר קל לנקות ולתחזק.
  • עיצוב אישי – את חיפוי הזכוכית ניתן לעצב בעיצוב אישי על פי טעמו של הלקוח. קיימים מבחר צבעי זכוכית המיועדים לחיפוי : נירלט , טמבור ו- RAL ,כמו כן ניתן להדפיס על הזכוכית הזו כל דוגמא או אפילו תמונה על פי רצונו של הלקוח. כך שהמראה שיתקבל בסופו של דבר עשוי להיות מרהיב במיוחד.
  • עמידות וחוזק – הזכוכית בה משתמשים לחיפוי תהיה חזקה מאוד. בעובי של 6 מ"מ. זכוכית שעברה גם תהליך חיסום שזה הופך אותה לחזקה מאוד ואף חסינה ועמידה בפני טמפרטורות גבוהות.

גם אתם מחפשים היכן לרכוש חיפוי זכוכית לאמבטיה?

נזמין אתכם ליצור קשר עם מוריס עקיבא ולקבל שירות מקצועי יחד עם ייעוץ לאור ניסיונו הרב בתחום.

 

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני