סגור

חיפוי זכוכית למטבח

בבתים רבים כמו גם בבתי עסק שונים ואפילו בתי מלון וחנויות, אנו מוצאים היום את השימוש בחיפוי זכוכית. לחיפויי הזכוכית מעלות רבות מאוד והן אלה שמאיצות את קבלת ההחלטה אצל אנשים רבים לבחור דווקא בחיפויי זכוכית. את חיפויי הזכוכית אנו מוצאים במטבחים ובחדרי אמבטיה, על תקרות ועל קירות, במסדרונות ועל דלפקים, הדבר מתאפשר כמעט בכל מקום שעולה על הדעת.

חיפוי זכוכית למטבח – למה זה טוב?

לחיפוי זכוכית במטבח ישנן כמה וכמה מעלות. נמנה את הבולטות שבהן.

  • בגלל הדיוק – בניגוד לאריחים אותם אנו מקבלים בגודל קבוע ואתו עלינו להתמודד יחד עם חיתוך האריחים והתאמתם המושלם על פי מבנה הקיר, חיפוי הזכוכית נחתך באופן מדויק על פי מידות הקיר.
  • בגלל קלות הניקוי – המשטחים הללו של חיפויי הזכוכית הינם חלקים ללא חריצים, בגלל היותם משטח אחיד על כל הקיר ולכן הניקיון של החיפוי הינו קל ביותר והתוצאה הנקייה והרעננה מתקבלת בקלות רבה.
  • בגלל העיצוב – חיפויי הזכוכית קיימים במגוון צבעים וכל לקוח יכול לבחור לעצמו את החיפוי שהכי מוצא חן בעיניו. מלבד זאת קיימת אפשרות נוספת מדהימה של הדפסה על גבי הזכוכית! ניתן לבחור בדוגמא או אפילו בתמונה אותה תדפיסו על גבי משטח הזכוכית כך שהמראה שיתקבל בסופו של דבר יהיה מיוחד!
  • בגלל העמידות והחוזק – הזכוכית שבה משתמשים לחיפוי בבית הינה זכוכית חזקה במיוחד. היא בעובי של 6 מ"מ, וחוץ מזה היא עוברת תהליך של חיסום וזה הופך את הזכוכית לחומר חזק מאוד ועמיד במיוחד גם בפני חום גבוה מאוד.

מחפשים היכן לרכוש חיפוי זכוכית למטבח?

אתם מוזמנים ליצור קשר עם מוריס עקיבא ולקבל את הייעוץ והשרות המלא בדבר חיפויי הזכוכית למטבחים.

חיפוי זכוכית למטבח לבן

מטבח לבן, מואר וביתי הוא חלומם של בני בית רבים. אך כדי לשדרג את המראה של החלל, חשוב לבצע חיפוי זכוכית למטבח לבן. על פי רוב, חיפוי העשוי מזכוכית נועד להחליף את חיפוי החרסינה המסורתי. לכך, יתרונות רבים בשל העובדה כי הזכוכית חזקה יותר ועמידה בפני נתזי שמן ואדי מים רותחים שכה מאפיינים את המטבח הממוצע. מעוניינים בשירותים אלו? אנו, בעקיבא GLASS, מבצעים מגוון רחב של עבודות זכוכית. וזאת, כאשר הצוות המקצועי שלנו יעשה הכול כדי לשדרג את המטבח לשכם.

חיפוי זכוכית למטבח לבן המשדרג את האווירה

חיפוי זכוכית למטבח לבן הוא מבין סוגי החיפוי הנפוצים יותר הקיימים היום ולא בכדי. אלה כמה יתרונות שאפשר להפיק מחיפוי זה:

  • הגנה על המשטח הלבן – חיפוי מזכוכית מסייע להגן על המטבח מפני שאריות מזון. הוא מונע את ספיגת הכתמים ומאפשר לדיירים לנקות את המשטחים בקלות רבה יותר.
  • משטח בטוח – חיפוי זכוכית הוא אחד החיפויים העמידים ביותר שקיימים. על כן, לא קיים חשש שהחיפוי יישבר ויגרום לפציעות.
  • עיצוב מגוון – ניתן לבחון בעיטורים שונים על גבי החיפוי, כך שהמטבח הלבן יכול להפוך בן רגע למטבח עליז ויפהפה. מעבר לכך, קיימת אפשרות לבחור גם בזכוכית צבועה ולא רק בזכוכית שקופה.
  • התקנה מהירה – חיפוי הזכוכית אורך כשעות בודדות, ועל כן יכול לחסוך זמן רב. כך שאין צורך להתפנות מהבית או להשבית את המטבח למשך ימים שלמים.

החיפוי המודרני

כאשר אתם עורכים שיפוץ בבית, חשוב לשים לב לעיצובו ותקינותו של המטבח שלכם. אחרי הכול, זהו אחד המקומות המרכזיים יותר בביתכם. מקום שהוא חדר עבודה לכל דבר ועניין, ובו אתם משקיעים שעות על גבי שעות במלאכת הבישול והאפייה. זהו גם המקום שבו אתם נפגשים עם כל המשפחה לארוחות המשותפות שלכם. לפיכך, יש צורך להשקיע בנראותו.

חיפוי זכוכית למטבח לבן מתאים במיוחד למטבחים בבתים בורגניים המעוצבים בסגנון מודרני. וזאת, משום שהוא משתלב היטב עם הסגנון המינימליסטי של חלל המטבח. במילים אחרות, סגנון זה הינו מדויק, אלגנטי ואסתטי ביותר.

חיפוי זכוכית למטבח לבן

היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח מאזן היטב בין פרקטיקה לאסתטיקה. הרי אנו מבלים במטבח שעות ארוכות – בין אם מדובר בהכנת ארוחת הבוקר או הכנסת המצרכים למדפים הנכונים. כדי להנעים את זמננו בחדר חשוב זה, מומלץ לשדרג אותו עם עיצוב מיוחד; עיצוב שלא יבוא במקום הנוחות אלא יתמזג איתו. מתעניינים בחיפוי זכוכית למטבח? אצל עקיבא Glass – עבודות זכוכית תזכו לפתרון האסתטי והמשתלם ביותר.

מרכז הכובד של כל בית ודירה הוא, ללא ספק, המטבח. מדוע? החל מחיתוך הסלט בבוקר ועד בישול הארוחה בערב – הפונקציונליות של חדר זה משרתת אותנו היטב. במקביל לכך, מומלץ להשקיע גם בעיצובו של החדר. כך, תוכלו ליהנות מאווירה נעימה וחמימה בעת סידור המצרכים והכנת הארוחה.

אחד מפתרונות העיצוב המומלצים ביותר הוא חיפוי זכוכית למטבח. סגנון עיצובי זה מחזיק ביתרונות רבים:

  • ניתן לנקות את חיפוי הזכוכית במהירות וביעילות. במילים אחרות, שימוש במטלית לחה יצחצח את החיפוי וישאיר אותו ללא רבב. כך, אם אתם גרים בבית עם ילדים – תוכלו לנקות את כל פרט ופרט ללא מאמץ.
  • ניתן להשיג חיפוי זכוכית במגוון עיצובים: החל מזכוכית חלבית, אריחי זכוכית במגוון גדלים ועוד – כדי להשקיע בעיצוב המטבח, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הצבע והגודל של חיפוי הזכוכית.
  • בשל העיצוב המודרני והמינימליסטי של חיפוי הזכוכית, הוא יכול להשתלב היטב עם כל עיצוב שקיים במטבח. כלומר, בין אם המדפים והארונות של המטבח מחזיקים בגוונים חזקים או רגועים – חיפוי הזכוכית יתמזג היטב עם כל קו סגנוני.

להתאים את המוצר ללקוח

בהתאם לנקודות אלו ועוד, תוכלו לעצב את המטבח בבית ואפילו את המטבחון במשרד כראות עיניכם. כך, הדיירים והעובדים ייהנו מאווירה חיובית ולא ירצו לצאת מהחדר. אם גם אתם רוצים לשדרג את המטבח שלכם עם חיפוי זכוכית, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עקיבא Glass – עבודות זכוכית: אנו מחזיקים בשלל סוגים של חיפויים למגוון צרכים וחדרים. בין אם מדובר בעבודות זכוכית כאלו או אחרות, אנו נדאג להתאים את המוצר ללקוח.

היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח בצפון

המטבח הוא אחד המקומות החשובים יותר בביתנו אחרי הסלון, ואולי אפילו לפניו. במטבח אנו עמלים שעות על ארוחה מפוארת ומנסים מתכונים חדשים כדי להרשים את הסביבה. חיפוי זכוכית למטבח בצפון, אם כן, הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר, שהרי כל אחד רוצה שהמטבח שלו ייראה טוב. עקיבא GLASS מתמחה בעבודות חיפוי. כמו כן, היא מספקת מגוון רחב של שירותים ייחודיים בתחום אמנות הזכוכית.

כל הסיבות לבצע חיפוי זכוכית למטבח בצפון

חיפוי זכוכית טומן בחובו יתרונות בלתי מבוטלים שכדאי להכיר מקרוב:

  • הזכוכית היפה – חיפוי זכוכית למטבח בצפון מעניק יופי ייחודי לבית. ניתן לבחור בחיפוי זכוכית שקופה, צבעונית ואפילו להזמין ציורים ועיטורים מגוונים.
  • מחיר משתלם – אם בעבר חיפוי זכוכית למטבח היה שמור לאנשים עמידים, הרי שהיום רבים יכולים ליהנות ממנו במחירים משתלמים. זאת בייחוד לאור העובדה שהתקנת החיפוי אורכת שעות ספורות בלבד.
  • אין צורך בתחזוקה מתמדת – חיפוי הזכוכית עמיד במיוחד, ועל כן אינו דורש תחזוקה רבה מדיי. בנוסף, הוא קל לניקוי ולכן די להעביר עליו מטלית לחה כדי להסיר את הלכלוך. כמו כן, החיפוי מגן על המשטחים מפני כתמי שמן טיגון, כתמי רוטב ואדים.
  • השקעה לטווח ארוך – חיפוי זכוכית איכותי יכולים לשמש אתכם למשך שנים רבות, או לכל הפחות עד שתחליטו לשפץ שוב את הבית שלכם.
  • החיפוי שמתאים לכל סוגי המטבחים – הגיע הזמן לשבור את המיתוס שחיפוי מזכוכית מתאים רק למטבח חדש שזה עתה נבנה. למעשה, ניתן לשלב את החיפוי גם במטבח ישן או מטבח שעבר שיפוץ, ועל כן לשדרג אותו ולהעניק לו מראה חדש וקסום.

כשהחיפוי משתלב עם הנוף הצפוני

חיפוי זכוכית למטבח בצפון משתלב בהרמוניה עם הנופים שבחוץ. חלונותיהם של בתים רבים בצפון הארץ פונים לנוף ירוק ומרהיב הכולל צמחייה ירוקה, עצים מפוארים ואפילו ים כחול-עמוק. חיפוי הזכוכית הנקי משתלב להפליא עם הנוף הירוק ומקרין עליזות ונעימות ברחבי הבית. כמו כן, כאשר מזמינים שירותי חיפוי למטבח, חשוב לוודא שהצוות המבצע אותו הוא צוות מקצועי ומנוסה. אחרי הכול, החיפוי הוא פעולה מורכבת הדורשת ידיים מיומנות וזהירות.

חיפוי זכוכית למטבח בצפון

חיפוי זכוכית למטבח בירושלים

בתים רבים בעיר הקודש כוללים סממנים עתיקים. האבן הירושלמית, המעניקה לבתים מראה חמים ומסורתי, שולטת מחוץ לבית וגם בתוכו. אך אם אתם אוהבים לשלב בין העתיק למודרני, חיפוי זכוכית למטבח בירושלים הוא החיפוי המתאים לכם. אצל עקיבא GLASS תמצאו מגוון רחב של פתרונות אלו. בנוסף לחיפוי זכוכית, תוכלו להתרשם משירותים כמו התקנת מקלחוני זכוכית, מעקות זכוכית, ויטרינות ועוד.

חיפוי זכוכית למטבח בירושלים – הגיע הזמן לשבור מיתוס ישן

רבים מדמיינים את הזכוכית כחומר שביר ועדין. למעשה, כאשר אומרים לנו את המילה "זכוכית", איננו יכולים שלא לחשוב על האלגנטיות שלה, לצד השבירות הבולטת. שכן, מניסיוננו, גורלה של כל זכוכית עלול להיות רע ומר אם היא נשברת או מתנפצת לרסיסים. אך חיפוי זכוכית למטבח בא לשבור את המיתוס, מכיוון שהזכוכית שמשתמשים בה לצורך חיפוי המטבח עמידה וחזקה. למעשה, הזכוכית יציבה עד כדי כך שהיא מחוסנת מפני אדים, שאריות מזון וניתן להניח עליה פריטים כבדים כמו סירים המלאים בכל טוב. מעבר לכך, הזכוכית מעניקה למטבח מראה נקי ומסודר, והיא קלה לניקוי ותחזוקה.

מיתוס נוסף על חיפוי זכוכית שכדאי לשבור הוא שהחיפוי מיועד לעשירים בלבד. אם בעבר זה היה המצב, הרי שהיום ניתן ליהנות מחיפויים איכותיים במחיר משתלם. כמו כן, אף על פי שממבט ראשון נראה כי חיפוי הזכוכית הוא פעולה מורכבת במיוחד שאורכת כמה ימים, הרי שבפועל מדובר בעבודה של כמה שעות. זגגים מקצועיים יבצעו את ההתקנה במהירות, כך שאינכם צריכים לפנות את המטבח או את הבית במהלך העבודה.

באילו סוגי זכוכיות משתמשים לחיפוי זכוכית?

בימינו ישנם שני סוגי זכוכיות המשמשים לחיפוי. הסוג הראשון הוא זכוכית אקסטרה קליר. זוהי זכוכית שאינה מכילה עופרת ולכן היא שקופה. זכוכית זו מתאימה לכל סוגי העיצוב, בין אם מדובר במטבח שקירותיו צבועים בצבע בהיר ובין אם בצבע כהה. הזכוכית השקופה אינה משפיעה על העיצוב הכללי. הסוג השני הוא זכוכית שקופה. למרבה האירוניה, זכוכית זו אינה שקופה לחלוטין. היות שיש בה ריכוזים גבוהים של עופרת, היא בעלת גוון ירקרק. על כן, זכוכית זו עלולה להשפיע על הצבע הבהיר של הקירות.

חיפוי זכוכית למטבח בירושלים

חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון

אז מה הייתם משנים במטבח שלכם? אולי צבע הקירות דהה מעט או שיש צורך להחליף את הצנרת כי זרם המים של הברז אינו חזק כמקודם? במקביל לכך, אם יש דבר אחד שלא ניתן לוותר עליו הוא חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון. כל מי שבוחר לבצע חיפוי זכוכית אינו מבין מדוע לא עשה זאת קודם. ואם אתם מוכנים לשינוי הגדול שהמטבח שלכם עומד לעבור, כדאי לפנות אל עקיבא GLASS ולהיעזר בשירותיה האיכותיים.

חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון – שלב אחר שלב

כמו כל דבר בחיים, גם חיפוי זכוכית למטבח צריך להיעשות בהדרגה. לפני שמתחילים בכלל בתהליך החיפוי, חשוב לתכנן את נקודות החשמל במטבח. זאת משום שברגע שהחיפוי יתבצע, לא ניתן יהיה לערוך שינויים בחיבורי החשמל. כעת, נעבור על השלבים ההכרחיים להצלחתו של החיפוי:

  • שלב התכנון – זהו השלב שבו תצטרכו לגייס את כל היצירתיות שלכם על מנת לבחור את העיצובים המתאימים ביותר. כדאי לבקש מאנשי המקצוע להציג בפניכם את העיצובים האפשריים כדי שתוכלו להתאים אותם למטבח שלכם.
  • לוקחים מידות – לאחר שבחרתם את העיצוב המתאים לכם, יגיע הזגג לביתכם על מנת למדוד את המטבח. חיפוי זכוכית דורש דיוק רב, ועל כן חשוב להביא בחשבון את המרחקים בין קיר לקיר ובין הרצפה לארונות המטבח התלויים.
  • מכינים את הזכוכית – בסיום שלב המדידות עוברת זכוכית החיפוי כמה שלבים: חיסום, צביעה או הדפסה דיגיטלית.
  • שלב ההתקנה הסופי – לאחר שהזגג מוודא שהזכוכית מוכנה להתקנה, הוא יגיע אליכם הביתה כדי להתקין אותה. את הזכוכית מתקינים בעזרת דבק מיוחד העמיד בפני עובש ולחות. ההתקנה עצמה אורכת שעות ספורות בלבד.

להבדיל בין סוגי הזכוכיות

ישנם שני סוגי זכוכיות עיקריים שבהם משתמשים לצורך חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון. הסוג הראשון הוא זכוכית שקופה. בזכוכית זו יש ריכוז גבוה של עופרת, ולכן היא בעלת צבע ירקרק. על כן, זכוכית זו משפיעה על הצבע הבהיר של הקירות. הסוג השני הוא זכוכית אקסטרה קליר. זכוכית זו אינה מכילה עופרת ולכן היא שקופה – בדומה לזכוכית רגילה.

חיפוי זכוכית למטבח בראשון לציון

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני