סגור

מעקה זכוכית למרפסת

מעקה זכוכית למרפסת עונה על שני היבטים חשובים: שמירה על בטיחות הדיירים לצד שדרוג חזות הבית. מעוניינים במעקה זכוכית עבור מרפסת הבית? אנו, בעקיבא Glass  – עבודות זכוכית, נשמח ללוות אתכם לאורך תהליך העבודה: החל מבחירת הזכוכית המעוצבת, לצד מדידות מדויקות כך שהמעקה יותקן כראוי על המרפסת ועוד – אנו נבצע פעולות אלו תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה בהתאם לתו התקן הישראלי.

מעקה זכוכית למרפסת: פתרון דקורטיבי ובטיחותי

אם כל בית זקוק למרפסת, מעקה זכוכית יעניק לו את העיצוב הדקורטיבי הראוי. לאורך השנים האחרונות, מעקה זכוכית הפך לפתרון פונקציונלי ועיצובי לכל בית ודירה; פתרון המעניק מראה יוקרתי ונקי – ללא כל ספק. בנוסף, הוא משמש כפתרון בטיחותי במעוננו הקט; פתרון המבטיח לנו כי נתהלך בכל פינה ופינה בשלווה ובביטחון.

נהנים לארח משפחה וחברים על המרפסת? רוצים ליהנות מהשמש החמימה על המרפסת עם הילדים? התקנת מעקה זכוכית במפרסת יאפשר לכם לבצע חגיגות אלו – תוך שמירה על הביטחון של כל אחד ואחת מהמוזמנים שלכם. כדי לבחור את מעקה הזכוכית המתאים עבור מרפסת ביתכם, ישנם מספר שלבים שעליכם לבצע: החל מעיצוב הזכוכית, בחירת המעקה – בין אם הוא שתול או שמא משתלבים בו מנטים, לצד המדידות הנדרשות לצורך התקנת המעקה במרפסת.

לצד כל זאת, עליכם לקחת בחשבון מספר היבטים חשובים: החל מהפרמטר הגאומטרי, הבחירה בזכוכית בטיחות רבודה ופרמטר החוזק של המעקה – אלמנטים אלו יבטיחו כי המרפסת שלכם תהיה דקורטיבית ובטיחותית כאחד.

ללוות את הלקוח בכל שלב עבודה

מעוניינים במעקה זכוכית למרפסת? מדובר בפתרון פופולרי ומומלץ ביותר, שכן הוא הוא נחשב לפתרון בטיחותי ועיצובי ובעיקר – עמיד בפני פגעי תנאי מזג האוויר השונים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל העובדים המקצועיים והמנוסים של עקיבא Glass – עבודות זכוכית. אנו נלווה אתכם לאורך כל שלב בתהליך העבודה: החל מבחירת הזכוכית בהתאם לטעמכם, בחירת המעקה לצד המדידות והתקנת המעקה בפועל. כל זאת, תוך שמירה על תו התקן הישראלי.

מעקה זכוכית למרפסת

הגבהת מעקה זכוכית למרפסת

הגבהת מעקה זכוכית למרפסת נותנת מענה יעיל לסכנות השונות העומדות בפנינו. כדי שנוכל לישון בשקט וללא חשש שמא ילדינו חלילה ייפלו, מומלץ לפנות אל עקיבא Glass – עבודות זכוכית. אנו נשמח לשרת אתכם ולהגביה את המעקה – תוך שמירה על התקנים המחייבים. מוזמנים להרים אלינו טלפון ולקבוע פגישה.

מרפסת שמש בדירה מאפשרת לנו ליהנות מתנאי מזג האוויר הנעימים. במקביל, כדי ליצור חזות אסתטית ודקורטיבית, מומלץ להתקין מעקה זכוכית; מעקה אשר ישדרג את המרפסת ללא כל ספק. עם זאת, וכדי לוודא שהילדים או האורחים לא יפלו חלילה, יש להגביה את מעקה הזכוכית.

מעוניינים להתחיל בתהליך הגבהת המעקה מזכוכית? חשוב להדגיש, ראשית, כי מרבית המעקות מזכוכית נבנים בגובה של 105-110 ס"מ. אכן, מדובר בסטנדרט בנייה מחייב עבור מעקה עשוי זכוכית. עם זאת, עולה החשש המוצדק בקרב משפחות עם ילדים קטנים בנוגע לגובה הנמוך של המעקה. כדי למנוע סכנה, יש לבצע הגבהת מעקה. חשוב לציין כי פתרון בטיחותי זה לא יבוא על חשבון העיצוב של מעקה הזכוכית. כלומר, ניתן להגביה אותו בצורה מקצועית, בטוחה ושקופה, כך שמרפסת הבית תישאר כפי שהיא: מושלמת.

כיצד תתבצע הגבהת המעקה מזכוכית? לרוב, על ידי תוספת בגובה; תופסת הנעה בין 30-40 ס"מ, כאשר את החיבור לזכוכית הקיימת יש לחבר עם מחברים מיוחדים או על ידי עמודים העומדים בקו אחיד למעקה. כך, ניתן יהיה לשמור על אחידות במראה הכללי של המעקה.

מעקה זכוכית למרפסת – לשמור על ביטחון לקוחותינו

בשל חשיבותה של הגבהת מעקה הזכוכית, יש לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. לכן, מומלץ לפנות אל אנשי המקצוע המנוסים והאיכותיים בתחום: עקיבא Glass – עבודות זכוכית. אנו נדאג לחבר היטב את תוספת הזכוכית אל קירות ומעקה המרפסת כך שישתלבו היטב ובהתאם, ימנעו סכנות מיותרות. בנוסף, אנו מציעים שירותים נוספים ואיכותיים בתחום עבודות הזכוכית – תוך מתן שירות אדיב

מעקה זכוכית למרפסת מחיר למטר

מעקה זכוכית למרפסת הבית

מעקה זכוכית לבית מיועד במיוחד לדיירים שיש להם בית בן שתי קומות. בנוסף, אלמנט זה משמש כפתרון מעולה למדרגות מכל סוג. מעבר לבטיחות, מעקות אלו גם יכולים לשפר את העיצוב של הבית ברגע אחד. מתעניינים בפתרון ייחודי זה? עקיבא GLASS מתמחה בעבודות זכוכית כגון מקלחות או מטבחים וכמובן – מעקות. אנשי המקצוע שאנו מעסיקים נותנים את השירות הטוב ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים.

מעקה זכוכית למרפסת תקן בטיחות

קיימים סוגים רבים של מעקות לזכוכית, והם מיועדים גם למדרגות וגם למרפסות. אכן, לא מוכרחים להתגורר בבית בן שתי קומות כדי להתקין מעקה זכוכית, שכן הזכוכית מתאימה מאוד למרפסות הנמצאות בבניינים. עם זאת, שני מעקות אלה, למדרגות ולמרפסת, נבדלים זה מזה בגלל הזכוכית שממנה הם עשויים, וחשוב לדעת להבדיל ביניהם:

  • זכוכית מחוסמת היא זכוכית המתאימה להתקנה בתוך בית למשל – זכוכית לגרם מדרגות. זכוכית זו עוברת תהליך מיוחד ההופכת אותה לחזקה יותר מזכוכית רגילה. ראשית, מחממים את הזכוכית בטמפרטורה גבוהה ומקררים אותה מהר. הקונטרסט בין חום לקור נותן איכות טובה יותר לזכוכית.
  • זכוכית רבודה הינה שתי שכבות של זכוכית, ובאמצע דבוק שכבה דקה של פלסטיק. היא מתאימה יותר להתקנה של מרפסות. שיטה זו חשובה ובטיחותית, מכיוון שכך הזכוכית לא יכולה להתפוצץ או להישבר, אלא נשארת דבוקה למקומה.

שני סוגי הזכוכית ייחודיים כל אחד בדרכו. הם מעניקים בטיחות מוחלטת ועיצוב אלגנטי ויפה.

מעקה זכוכית למרפסת שמש

למרות שהזכוכית שקופה בדרך כלל, ניתן לבחור צבעים שונים המתאים לכם. כמובן שמדובר על צבעים שלא משפיעים על השקיפות של הזכוכית. הראשונה, הכי פופולרית ומוכרת: ה"זכוכית השקופה", עם נגיעות של גוון ירקרק. היא מתאימה יותר למרפסת מכוון שלא ניתן לראות בעין את הצבע. השנייה הינה הזכוכית "אקסטרה קליר", כלומר בהיר מאוד. זכוכית זו שקופה לחלוטין. משתמשים בה בעיקר בבתים על מנת לתת מראה נקי וטהור. ולסיום, ישנה גם זכוכית חלבית; בה החלקים החיצוניים שקופים אך החלק הפנימי צבוע בלבן, והיא נותנת מראה מעט יותר אטום.

מעקה זכוכית למרפסת שמש

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני