סגור

מעקות זכוכית בצפון

מעקות למדרגות או למרפסת יכולים בהחלט להוסיף לעיצוב ביתכם. מעקות אלו מעניקים, בראש ובראשונה, את הבטיחות החשובה לנו בכל בית או חלל. בנוסף לכך, האופנה נוטה לשלב זכוכית בעיצוב הבית. לכן, ניתן למצוא מעקות זכוכית בכל הארץ, כגון מעקות זכוכית בצפון. מתעניינים בהיבט זה? צרו קשר עם עקיבא GLASS  המעניקה שירות מעולה ומציעה התקנת מעקות בכל סוגי הנכסים. הצוות המקצועי שלנו ידריך אתכם ויעזור לכם למצוא את רצונכם.

 

יתרונותיהם של מעקות זכוכית בצפון

לא זו בלבד שמעקה זכוכית חשוב לבטיחות או לעיצוב, הוא גם קל מאוד לניקוי. בנוסף לכך, הזכוכית מעניקה תחושת מרחב ואנו חשים שהחלל גדול יותר ממה שהוא באמת. ניתן למצוא מעקות על מדרגות, במרפסת וכדומה. ישנם יתרונות רבים למעקה זכוכית:

  • היתרון הראשון הוא כמובן הבטיחות. כל בית או עסק עם מדרגות או מרפסת צריך לכלול מעקות על מנת למנוע תאונות ונפילות. מעקה זכוכית הוא בטיחותי במיוחד מכיוון שהוא מספק שקיפות מלאה; שקיפות המאפשרת לראות היטב לאן דורכים, עולים או יורדים.
  • היתרון השני הוא אסתטי – מעקה זכוכית מעניק מראה יפה, נקי וטהור. אנשים רבים מחפשים את המראה הספציפי והמיוחד הזה כדי להדהים את כל האורחים ובני המשפחה שבאים לבקר.
  • מעקה זכוכית הרבה פחות מסוכן ממעקה ממתכת, מכיוון שהזכוכית לא מתחממת או מעבירה חשמל ואף מונעת תאונות רבות.

אכן, אנשי מקצוע רבים מייבאים ומייצרים מעקות זכוכית. עם זאת, המעקות של עקיבא GLASS הם ייחודים, יוצאי דופן ומומלצים ביותר.

 

שילובים שונים

ניתן לשלב את מעקות הזכוכית עם חומרי גלם שונים ומיוחדים. לדוגמה, קיימת אפשרות לשלב אותם בשתי צורות שונות. ראשית, ניתן לשלב זכוכית עם חומר גלם בעל תכונות אטימות על מנת ליצור מסגרת אטומה. כך הזכוכית תהיה מבריקה ויפה כפי שהלקוח מבקש. שנית, ניתן להוסיף מאחז יד למעקה.

צפון הארץ יכול ליהנות מהשרות האיכותי והפופולרי ביותר של התקנת מעקות זכוכית. תוכלו למצוא מעקות זכוכית בצפון; מעקות מיוחדים אשר יוצרו על ידי אנשי מקצוע עם ניסיון רב.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני