סגור

מקלחון פינתי מעוצב

בימינו קיימים מקלחונים רבים ושונים, דוגמת מקלחון פינתי מעוצב, המתאימים לכל אחד. מקלחונים מעוצבים אלה מיועדים בדרך כלל לשימוש יום יומי של כל בני המשפחה. אך כמו כל חלל אחר בביתכם או בדירתכם, יש לעצב את חדרי האמבטיה והמקלחונים. חשוב להדגיש כי קיימים עיצובים רבים, המתאימים לכיס ולטעם של כל אחד מאתנו. בשל כך, מומלץ להשקיע בעיצוב של המקלחונים כדי ליהנות מהמקלחת היומית. עקיבא GLASS, העובדת שנים רבות בתחום המקלחונים, נותנת שירות אדיב ואיכותי. מומלץ מאוד להתייעץ עם עובדיה לפני התקנת מקלחון פינתי מעוצב או כל מקלחון אחר לפי טעמכם.

 

מקלחון פינתי מעוצב – כך תבחרו את המקלחון שלכם

מקלחון פינתי מעוצב הינו מקלחון התופס את הפינה של החלל. מקלחונים אלה מתאימים למבנה קטן יחסית, לדוגמה עבור חדרי אמבטיה הבנויים בתוך חדרי שינה. אנשים רבים מחפשים ומעוניינים להתקין את מקלחון פינתי בחדרי אמבטיה משתי סיבות עיקריות:

  • הסיבה הראשונה היא שהמקלחון מאפשר להשאיר עוד הרבה מקום פנוי בחלל. הוא תופס הרבה פחות מקום ומתאים לחדרי האמבטיה קטנים או לחדרי אמבטיה גדולים. כך ניתן לנצל את המקום באופן מיטבי.
  • היתרון השני הוא החיסכון במים. אנו גרים במדינה שנלחמת יום יום על מאגרי המים, והתשדירים אינם מפסיקים להתריע מפני הצורך לחסוך במים. מקלחון חוסך כמות משמעותית לעומת אמבטיה שמבזבזת ליטרים רבים של מים לאחר מקלחת אחת.

שני היתרונות האלו חשובים מאוד מכוון שמוכרחים להביא בחשבון את מקום החלל הפנוי המאפשר התקנה של מקלחון. כך שמקלחון פינתי הוא פתרון מצוין לדירות קטנות. עם זאת מומלץ לחסוך בכמות המים בכל מקלחת, גם אם מותקן בה מקלחון בלבד.

 

עיצוב של מקלחון פינתי

ניתן לבחור מקלחון פינתי בהתאמה אישית, כך שתוכלו לבחור מאילו חומרי גלם לייצר אותו ואילו צבעים מתאימים לכם. מומלץ להתאים את העיצוב של המקלחונים עם העיצוב הכללי של הבית, על מנת לתת הרגשה נעימה לכל המשפחה. ניתן גם לבחור בכל האביזרים השייכים למקלחון בהתאם לעיצוב של החדר אמבטיה, כגון, ידיות ומנעולים או מדפים וכדומה.

לסיכום, מקלחון פינתי פרקטי מאוד, חוסך מים רבים וכמובן יכול להיות מעוצב בטוב טעם בהתאם לשאר הבית או הדירה.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני