סגור

קירות זכוכית חיצוניים

מי אמר שקיר עשוי רק מבטון? היום יותר ויותר אנשים מודעים ליתרונותיהם של קירות זכוכית חיצוניים. מדובר בקירות חזקים שאינם חוסמים את קרני האור ומעניקים תחושה של מרחב לכל מקום שבו הם מוצבים. אם גם אתם רוצים להתקין קירות זכוכית למשרד או לחלל העבודה שלכם, פנו אל עקיבא GLASS. אנו עוסקים בתחום הזכוכית מעל ל-15 שנה ומבצעים התאמה של העבודות הרצויות כמו גם התקנתם של קירות הזכוכית בבית הלקוח.

 

קירות זכוכית חיצוניים – מה זה אומר בעצם?

קירות זכוכית חיצוניים או קירות מסך הם למעשה מעטפת חיצונית לבניין. מדובר במערכת משולבת המורכבת מחומרים כמו זכוכית ואלומיניום ובעזרתה ניתן ליצור מעטפת שלמה לבניינים או קירות חיצוניים למשרד יחיד. בימינו קיימים שימושים שונים ומגוונים לקירות הזכוכית. הם מעטרים בתים פרטיים וציבוריים, ונועדו לשמור על תנאי אוורור טובים ותאורה חזקה. באופן זה קירות הזכוכית מאפשרים לחסוך באנרגיה חשמלית ועל כן תורמים לבנייה הירוקה. כמו כן, אדריכלים, מעצבי פנים ומהנדסים בוחרים בקירות זכוכית כדי להעניק למבנה מראה יוקרתי.

 

להבחין בין סוגי קירות שונים

קירות זכוכית חיצוניים נחלקים למגוון רחב של סוגים, כך שבאפשרותו של הלקוח המזמין אותם לבחור את סוג הזכוכית המתאים יותר למטרתו. ניתן, למשל, להזמין קירות חיצוניים העשויים מזכוכית מחוסמת. אותה זכוכית חזקה הנוצרת בתנאי חום וקור גבוהים. סוג נוסף של קיר זכוכית הוא קיר מסך שנראה כמו חלונות. במקרה זה אריחי הזכוכית נראים כמו "כלואים" במסגרות. ניתן גם להזמין קיר זכוכית למקלחת שלם הנראה כמקשה אחת.

 

בניין שכולו חלונות חלונות

לא אחת אנו מתפעלים ממבנהו של בניין חלונות מפואר. ואכן, קירות זכוכית חיצוניים תורמים רבות לעיצוב ולנראות של הבניין. כל בעל עסק ירצה לקבל משרד או חנות בבניין שכזה. בניין המורכב בעיקר מקירות זכוכית בולט כלפי חוץ וניתן להבחין בתנועה ערה המתרחשת בתוכו. הוא יוצר התעניינות בקרב העוברים והשבים, ועל כן מביא לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בשירותים שונים. לפיכך, גם אם נדמה לכם שהתקנת קירות חיצוניים העשויים מזכוכית היא השקעה רבה מדיי, חשבו על התועלת שיכולים להביא הקירות האלה לטווח הארוך.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני