סגור

קירות זכוכית למשרדים

כבעלי עסק אתם עושים כל שביכולתכם כדי לשדרג את המשרד שלכם ולגרום לעובדים להרגיש בו בנוח. אתם קונים רהיטים חדשים, מוסיפים שטיח וכמובן לא שוכחים לשפץ את המטבח. אך אם יש עוד נושא שכדאי להתעניין בו הוא קיר זכוכית למקלחת וקירות זכוכית למשרדים. קירות זכוכית אלה עושים את כל ההבדל בין משרד מעוצב יותר למשרד מעוצב פחות. אנו, בעקיבא GLASS, נשמח לעזור לכם לבחור את העיצוב המתאים עבורכם.

 

קירות זכוכית למשרדים – עניין של עיצוב

אחד הנושאים החשובים יותר בכל משרד הוא המראה שהוא משדר. אחרי הכול, המשרד משמש לראיונות עובדים, קבלת עובדים חדשים וכמובן – פגישות בין אנשי עסקים המסייעות ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות. משום כך, כל משרד צריך לשדר יוקרה, החלטיות וייצוגיות. אם יש חומר המאפשר להשיג את שלושת הדברים האלה הלוא הוא הזכוכית.

 

נפלאות הזכוכית

בימינו חומרים רבים ומגוונים משמשים כחומר גלם לקירות הפנימיים של המשרד. אך אם אתם מעוניינים להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לבחור דווקא בזכוכית מכמה סיבות:

  • יופי ועיצוב – דווקא שקיפותה של הזכוכית משדרת יוקרה וייצוגיות. הזכוכית משתלבת בעדינות עם כל עיצוב שניתן להעלות על הדעת – מודרני, אירופאי, כפרי ועוד.
  • יוצרת תחושת מרחב – בניגוד לקירות העשויים מבטון שעלולים להקטין את חלל החדר וליצור מעט תחושת מחנק, הזכוכית השקופה גורמת לעמדות העבודה של העובדים להיראות גדולות ומרווחות יותר.
  • הזכוכית המודפסת – טכנולוגיית הזכוכית המודפסת מאפשרת לכם להזמין הדפסים שונים. כך שאם אתם מעוניינים ליצור אווירה עליזה ומשדרגת במשרד שלכם, תוכלו להזמין שורה ארוכה של עיטורי זכוכית: פרחים, מעיין, כיתובים לעידוד מצב הרוח ועוד.

 

להבדיל בין סוגי הזכוכית השונים

קירות זכוכית למשרדים עשויים מסוגי זכוכית שונים, בהתאם לבחירתכם. הזכוכית המחוסמת, למשל, היא זכוכית נפוצה למדיי. מדובר בזכוכית חזקה אשר מיוצרת על ידי תהליך מיוחד המשלב אלמנטים של חימום וקירור. הזכוכית המחוסמת נחשבת לבטיחותית, כך שגם אם היא נשברת, היא מתפזרת לרסיסים בלתי חדים. סוג נוסף של זכוכית שכדאי להכיר הוא זכוכית רבודה. זוהי זכוכית העשויה מכמה שכבות, כאשר ביניהן יש חומר המונע את ההתפזרות של הרסיסים במקרה של ניפוץ ושבירה.

 

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני