סגור

קירות זכוכית פנימיים

מתחילים עסק חדש? או אולי עוברים למשרד חדש כדי לרענן ולשדר את האווירה במקום העבודה שלכם? כך או כך, קירות זכוכית פנימיים הם בדיוק מה שאתם צריכים. בעקיבא GLASS תוכלו למצוא את הקירות המתאימים לכם ביותר, תוך קבלת ליווי איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך. יתר על כן, התקנת קירות זכוכית היא רק אחד מבין השירותים שאנו מציעים: תוכלו לקבל גם שירותי התקנת מקלחונים, ויטרינות ומראות או להזמין זכוכית מודפסת.

 

קירות זכוכית פנימיים – כוחן של מחיצות הזכוכית

היום יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים במחיצות זכוכית כחלק מפעולת התקנת קירות זכוכית פנימיים למשרדים מכמה סיבות:

  • לדעת מה קורה בכל רגע נתון – בין אם מדובר במוקד תמיכה טלפוני או בעובדים המבצעים עבודות משרדיות שונות, כל מנהל רוצה לדעת מה מתרחש בחלל העבודה בכל רגע נתון: מי מהעובדים מדבר בטלפון האישי שלו ואינו עוסק בהכנת הדוחות הנחוצים, מי מהעובדים עובד קשה וכדאי לצ'פר אותו והאם אחד העובדים נתקל בבעיה כלשהי במהלך נתינת שירות ללקוח בטלפון.
  • תאורה טובה יותר – אחד המאפיינים החשובים יותר בכל משרד הוא התאורה. תאורה טובה משדרת חמימות. היא מאפשרת לעובדים לעבוד בנחת ומגבירה את המוטיבציה שלהם. קירות זכוכית, בניגוד לקירות העשויים מחומר אחר כמו בטון, אינם חוסמים את מעבר האור בחלל, וכך חדר העובדים נותר מואר.
  • תחושת מרחב – מכיוון שמחיצות הזכוכית דקיקות ושקופות, הן מספקות תחושה של מרחב ומקום בחלל החדר.
  • זכוכית עמידה – אחד הפחדים הגדולים יותר של כל מעסיק הוא הצורך לשלם על תאונת עבודה – אם וכאשר אחד העובדים נפצע במקום העבודה. אך כשמחיצות המשרד עשויות מזכוכית מחוסמת, אין סיבה לדאגה. מדובר בזכוכית העמידה מפני פגיעות, ועל כן היא שומרת על בטיחותם של העובדים.

 

קצת היסטוריה

הזכוכית ממלאת תפקיד חשוב בחיינו – החל מכוסות הזכוכית שמהן אנו שותים קפה מדי יום ביומו ועד קיר זכוכית למקלחת וקירות זכוכית פנימיים המצויים במשרדים רבים. בני האדם נהגו להשתמש בזכוכית כבר בתקופת האבן לצורך הכנת ראשי חיצים וסכינים. ייצור רשמי יותר של הזכוכית החל לפני כ-6 אלף שנה. בתקופה זו יצרו את הזכוכית על ידי שריפת זרעים וחול בטמפרטורה גבוהה.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני