סגור

קיר זכוכית לבית

מחיצות וקירות זכוכית מוכרים לנו יותר מהמשרדים בהם אנו מבקרים. ואכן, במשרדים יוקרתיים נוהגים להפריד בין עמדות העובדים באמצעות קירות זכוכית מעוצבים. עם זאת, קיר זכוכית למקלחת או בשאר חלקי הבית יכול בהחלט לשדרג את האווירה, וקיימים מקרים שבהם כדאי להוסיף אותו. הצוות המקצועי של עקיבא GLASS יסייע לכם להתאים את הקיר הנכון לדרישותיכם.

 

לשלב קיר זכוכית לבית במרחב הפרטי

אולי התקנת קיר זכוכית לבית נראית לכם תמוהה ממבט ראשון, אך אם תעמיקו בעניין, תגלו שזו הזדמנות עיצובית נהדרת:

  • יותר אור בבית – בדומה לקיר בטון רגיל שחוסם את האור, קיר הזכוכית אינו מפריע לקרני השמש. כך שבשעות היום אתם יכולים ליהנות מקרניה החמימות של השמש החודרות אל החדר.
  • מי אמר שקיר זכוכית צריך להיות שקוף – ישנם סוגים שונים של קירות. תוכלו לבחור בקיר נצנצים המשדר יוקרה וייחודיות, או בקיר בצבע ירקרק המכיל כמויות גדולות של עופרת. כמו כן, תוכלו להזמין הדפסה על זכוכית ולבחור עיטור או תמונה. ההדפסה תעניק לחדר רעננות וחידוש.
  • לפעמים אתם פשוט זקוקים להפרדה הזו – אם, למשל, אתם מעוניינים לבלום את ריחות הבישול של המטבח ובה בעת לשמור על תחושת המרחב, תוכלו למקם קיר זכוכית בין המטבח לסלון הבית.
  • הקיר בין הפנים לחוץ – אחד השימושים הנפוצים יותר לקירות זכוכית הם למעשה מחיצות בין הסלון לבין החצר או המרפסת. אפשר בהחלט לשדרג את המראה באמצעות קיר זכוכית מעוצב.
  • לא שוכחים את האמבטיה – כמובן, קיר זכוכית מתאים במיוחד לחדר האמבטיה, בייחוד אם אתם מתכוונים לבנות מקלחון זכוכית. הקיר מתאים לסביבה לחה ורטובה וישתלב היטב עם העיצוב הקיים.

 

לא רק למען העיצוב

קיר זכוכית לבית הוא ללא ספק בחירה עיצובית מרהיבה, אך לא רק בזה העניין. לקירות זכוכית ישנם מאפיינים פרקטיים שאינם מביישים את הקירות הרגילים. ראשית, קיר מזכוכית מחוסמת הוא קיר חזק ועמיד מפני פגיעות. כך שגם אם הילד משחק בכדור בסלון הבית, הוא לא יוכל לשבור את הקיר בקלות. שנית, קיר זכוכית קל לניקוי ולתחזוקה. די לשפשף אותו מעט במטלית ובחומר ניקוי המותאם לזכוכיות כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני