סגור

קיר זכוכית למטבח

מבלים במטבח במשך שעות ומרגישים שנמאס לכם לראות את הקירות המתקלפים שלו? לעקיבא GLASS יש פתרון בשבילכם – התקינו קיר זכוכית למטבח. תוכלו לבחור קיר כלבבכם ולהתייעץ עם הצוות המקצועי. אנו מחזיקים בניסיון רב אותו רכשנו לאורך 15 השנים האחרונות. כמו כן, נשמח לייעץ לכם לגבי קירות הזכוכית המתאימים לכם ביותר.

 

מדוע כדאי להתקין קיר זכוכית למטבח

קיר זכוכית משתלב היטב בכל מטבח – מודרני, כפרי ואפילו מטבח ישן. ולמקרה שתהיתם, אלה כל הסיבות להתקין קיר זכוכית למקלחת או למטבח:

  • קל לניקוי – קיר זכוכית הוא אחד הקירות הקלים ביותר לתחזוקה. הזכוכית אינה סופגת את שאריות המזון, אדי הבישול ושמן הטיגון, ולכן די לעבור עליה בעזרת מטלית לחה.
  • הזכוכית הבריאה – קיר זכוכית מונע את הצטברותם של החיידקים במטבח. בניגוד לקירות גבס או קרמיקה, קיר הזכוכית עשוי כמקשה אחת, הוא אינו כולל סדקים וחריצים ולכן אינו משמש כמקום מושבם של חיידקים ופטריות.
  • הזכוכית החסינה – קיר המטבח עשוי מזכוכית מחוסמת. כלומר, זכוכית עמידה בפני פגיעות, שברים וטמפרטורה גבוהה שכה אופיינית למטבח. בדרך כלל הזכוכית מגיעה בעובי של 6 מילימטרים, אך תוכלו גם לבקש להתקין אותה בעובי של 8 מילימטרים.
  • קל להתקנה – זגגים מיומנים אוהבים לעבוד עם הזכוכית, ובסופו של דבר גם הלקוחות נהנים מהתוצר הסופי. זאת משום שמשך ההתקנה של קיר זכוכית סטנדרטי במטבח אורך שעתיים בלבד, מבלי הצורך לפנות את השטח או לעזוב את הבית לכמה ימים לרגל שיפוצים.

 

להשקיע בעיצוב

סיבה נוספת להתקין קיר זכוכית למטבח היא העיצוב. אתם יכולים, אמנם, לבחור בקיר זכוכית שקוף ובלתי נראה שלא יפריע לכם לעיצוב, אך אם אתם רוצים לשדרג את מראה המטבח באמת ולקחת אותו צעד אחד קדימה, תוכלו לבחור באפשרות של הדפסת קיר זכוכית. או אז השמים הם הגבול, ואתם יכולים לבחור כל תמונה או עיטור שיתאימו למטבח שלכם: תפוזים סחוטים, קערת פירות, פרחים, בעלי חיים ועוד. מעבר לכך, אם אתם מחפשים עיצוב עדין יותר, תוכלו לבחור בזכוכית שקופה. למרות שמה, היא אינה שקופה לגמרי. בגלל כמות העופרת הגדולה יחסית שהיא מכילה, הזכוכית בעלת גוון ירקרק.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני