סגור

קיר זכוכית מעוצב

כולנו יודעים עד כמה חשובים קירות הבית – הפנימיים והחיצוניים כאחד. קירות נאמנים אלה מחזיקים את ביתנו ומארגנים את אי הסדר בין החדרים השונים. אבל לפעמים הקיר הלבן והפשוט באמבטיה או בסלון נראה ריק ושומם. כדי לתקן את המצב, כדאי לשקול ברצינות את התקנת קיר זכוכית למקלחת מעוצב. כך תוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם וליהנות מהתוצאות. אצל עקיבא GLASS תוכלו לבחור את הזכוכית הבאה שלכם להדפסה.

 

קיר זכוכית מעוצב – להפליג עם הדמיון

הדפסה על זכוכית היא טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת לכם לבחור כל עיצוב שרק תבחרו. מבולבלים? אלה כמה רעיונות להדפסת קיר מעוצב שיכולים להעניק חיות לכל הבית:

  • קיר מעוצב במטבח – בכל מטבח כמעט ישנו קיר ארוך וקטן יחסית בין ארונות המטבח התלויים למשטח הכיור. קיר זה נראה מבוזבז מעט, שכן לא ניתן לתלות עליו תמונות או עיטורים כלשהם. כאן מגיע קיר הזכוכית כדי להציל את המצב. ניתן להזמין קיר זכוכית מעוצב בגודל מתאים לקיר המטבח ועליו הדפס מקורי: תמונה של עיר גדולה, פרחים, מעיין, עצים, קערת פירות וירקות ועוד.
  • לא שוכחים את הסלון – יש לכם סלון גדול? תוכלו לנצל את המרחב שיש לכם ולהזמין קיר מעוצב. הקיר יוכל להשתלב להפליא עם שאר הפריטים – שטיחים, וילונות, שולחנות וכדומה.
  • מעטרים את האמבטיה – האמבטיה היא המקום המושלם לקירות זכוכית מעוצבים. קירות אלה מעניקים לחדר האמבטיה את תחושת החמימות והמרחב הדרושה לו. ניתן להזמין עיטורים הקשורים לים ומים כמו צדפים, גלי ים או חוף.
  • גם לחדר השינה מגיע עיצוב מהסרטים – חדר השינה שלכם הוא חדר של מנוחה ומרגוע, ולכן כדאי להזמין עבורו קיר מעוצב בעל עיטורים מרגיעים. אולי ציפורים היושבות על ענף או כוכבים הנוצצים עם רדת הלילה.

 

הקיר שמשתלב עם עיצובים אחרים

אחד היתרונות הבולטים יותר בקיר זכוכית מעוצב הוא היכולת שלו להשתלב עם חומרים אחרים. כך שקיר הזכוכית מתאים גם לבתים שבהם כבר קיימים קירות עץ מעוצבים לצד קירות הבטון הרגילים. כמו כן, לא זו בלבד שקיר הזכוכית מעניק יופי לבית, הוא גם עמיד, חזק וקל לתחזוקה.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני