סגור

מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחונים בהתאמה אישית הפכו, בשנים האחרונות, לטרנד מהפכני: בין אם מדובר במקלחון זכוכית פפיטה, מקלחון זכוכית גרניט או שמא מדובר במקלחון הזזה או אחר – כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עקיבא Glass – עבודת זכוכית. אנו מתמחים בעבודות זכוכית מקצועיות, כמו גם בעיצוב מקלחונים כך שיתאימו לטעמו האישי של הלקוח. אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו ולהתרשם מהמוצרים האיכותיים שברשותנו.

מקלחונים בהתאמה אישית: תשובות לשאלות החשובות

דמיינו לעצמכם את התסריט הבא: הסתיים לו יום עבודה ארוך, חזרתם הביתה וסיימתם לאכול את ארוחת ערב. מה עכשיו? מקלחת מהנה ומפנקת, כמובן! כדי שתוכלו לחזור מדי ערב וליהנות ממקלחת חמימה ומיוחדת, מומלץ להשקיע במקלחון בהתאמה אישית. כך, תוכלו למצות את המרב מחוויה מרגשת זו. למזלכם, קיימים, כיום, סוגים רבים של מקלחונים. עובדה משמחת המובילה אותנו לשלב הבא: שלב שאילת השאלות החשובות. נענה על חלקן בנקודות הבאות:

  • גודל חדר האמבטיה – לא כולם גרים בווילה רחבת היקף או בדירה יוקרתית במגדלים גבוהים. למעשה, רבים מאתנו גרים בדירות בינוניות או קטנות בגודלן. בשל כך, יהיה עליכם לבחור במקלחון שיתאים לגודל חדר האמבטיה – ואף ישאיר מרחב מספיק לתנועה ולביצוע פעולות שונות בחדר זה.
  • סגנון המקלחון – כעת, אנו מגיעים לחלק המהנה באמת: בחירת העיצוב של המקלחון. למרבה ההפתעה, קיימים מקלחונים רבים בסגנונות ובעיצובים מגוונים. מעוניינים במקלחון הזזה? מעוניינים במקלחון פינתי? כך או כך, האופציות העומדות בפניכם הן אינסופיות. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור.
  • בטיחות – רבים לא לוקחים זאת בחשבון, אך מדובר באחד ההיבטים המשמעותיים ביותר בבחירת מקלחון בהתאמה אישית: תו התקן המבטיח בטיחות. היבט זה מקבל משמעות רבה ביותר כאשר מדובר במשפחה עם ילדים. כדי לוודא שהמקלחת תעבור בשלום, מומלץ לוודא כי החברה המוכרת לכם את המקלחון תספק הוכחה שהוא בטיחותי.

להתאים את המוצר לטעמו של הלקוח

כדי לשדרג את הבית, אין צורך להוציא הון על קניית נכס חדש. ניתן להתחיל עם שיפוץ חדר האמבטיה. אצל עקיבא Glass – עבודות זכוכית, תזכו לשירות מקיף, מקצועי ואיכותי: החל מבחירת מיקומו של המקלחון בחדר האמבטיה, המלצה על חומרי הגלם והסגנון העיצובי ועד התקנת המקלחון בביתכם – צוות העובדים שלנו ילווה אתכם בכל שלב ושלב עד שתזכו למקלחון התואם לטעמכם האישי.

מקלחונים בהתאמה אישית

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני